Instalación e mantemento dun acuario mariño de litoral

martes, 6 de julio de 2010

O AVÓ COLGA O ARPÓN

-Mira, Iñaki, mira que maragota tan boa e bonitiña que pesquéi, voulle facer unha foto e póla no teu blog



-Non, avó, diso nada,que xa che puxen a foto do probe do choquiño e ben que o sentín, que dóume moita grima vela. Os peixes que se collen para comer xa non son peixes, son pescados.








-Xa, e os peixes que se collen para meter nun acuario, ¿qué son, Iñakiño?


-Son pezqueñines, coma min, que axudamos a medrar sen perigo de que os coman os grandes. Cando medremos todos, eles e máis eu, ceibarei na ría a estes meus pequenos "Nemos", eu compraréi unha cámara de fotos submariña e iré velos no seu medio e poñeréi eiqui as súas fotos.

-Moi ben, meu neto. Pero non fará falta que compres a cámara, cando medres, daréiche a que vou comprar eu xa mesmo, que vou colga-lo arpón.

-Bravo, meu avó!! Entón sí que poñeréi no blog tódolos peixes que “collas”
















No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores

VISITA O ACUARIO DE IÑAKI